FAQ
Bestellen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wij begrijpen het helemaal, wij veranderen ook weleens van gedachten! Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zij zullen hun best doen om u hierbij te helpen. Houd er wel rekening mee dat zodra een bestelling in behandeling is genomen, we niet kunnen garanderen dat wijzigingen of annuleringen nog mogelijk zijn.
Mocht(en) het artikel/de artikelen niet bevallen, zorg er dan voor dat u het ruilt voor een gewenste stijl of retourneert voor een terugbetaling. Ter herinnering: binnenlandse retourzending is gratis.
Ik heb een verkeerd adres ingevuld bij mijn bestelling. Kan dit nog worden gewijzigd?
Neem direct contact op met onze klantenservice!
Als je geluk hebt, is je pakket nog niet verzonden en kunnen we het adres nog wijzigen. We zullen ons uiterste best doen om je te helpen, maar als het pakket al is verzonden, kunnen we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
• Afhaalpunt via vervoerder: Ja, dit is mogelijk. Als je je bestelling wilt ophalen in plaats van thuis laten bezorgen, kun je dit regelen zodra de bestelling onderweg is. In de track & trace kun je aangeven dat je het pakket wilt laten bezorgen bij een afhaalpunt bij jou in de buurt, zodat je het later kunt ophalen. Deze optie is niet zichtbaar bij het afrekenen.
• Ophalen in de winkel: Tijdens het afrekenen kun je ook kiezen voor afhalen in de winkel. Dit is alleen mogelijk als het product op voorraad is in de betreffende locatie. In de winkel wordt het dan zo snel mogelijk voor je klaargezet. In de meeste gevallen kan dit binnen 2 uur op dezelfde dag.
Verzenden, retourneren & ruilen
We werken met alle grote vervoerders en lokale koerierpartners. Tijdens het afrekenen wordt u gevraagd om een bezorgmethode te kiezen.
Wat is de levertijd?
• Nederland
1-3 werkdagen
We streven ernaar de levertijden zo kort mogelijk te houden.
• West-Europa
2-7 werkdagen
• Rest van de wereld
6-14 werkdagen
Tijdens de feestdagen of drukke uitverkoopperiodes kan de levering met ± 3 werkdagen vertraging oplopen. We proberen bestellingen altijd binnen 1 werkdag te verzenden.
Wat is het verzendbeleid?
Zodra uw bestelling is geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail waarin staat dat ons verzendteam uw bestelling heeft ontvangen. Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een e-mailmelding met uw trackinginformatie. Verzendkosten worden niet terugbetaald in het geval van retourzendingen.
Verzenden jullie naar het buitenland?
Ja, we verzenden over de hele wereld. Er worden verzendkosten in rekening gebracht, die bij het afrekenen worden toegevoegd.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Je bent verplicht je retour aan te melden via https://www-bendorff-nl.myparcel.me/returns/create. Retouren die niet zijn aangemeld, kunnen niet worden verwerkt.
1. Scan de QR-code of ga naar onze retourportal en log in met je bestelnummer en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
2. Vul per artikel de retourreden in. Als je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan eerst contact met ons op via info@bendorff.nl.
3. Koop je retourlabel.
4. Gebruik de originele verzenddoos/verzendzak opnieuw en plak het retourlabel erop. Alle producten moeten ongedragen en ongewassen worden geretourneerd. Dit moet gebeuren in de originele verpakking, met alle designlabels aan het product bevestigd.
5. Ga naar het postkantoor en stuur je pakket retour. Bewaar je verzendbewijs tot je retour door Bendorff is verwerkt.
6. Zodra we je retour hebben ontvangen, kan het tot 5 werkdagen duren voordat het wordt verwerkt en het bedrag wordt terugbetaald.
De kosten voor de retourzending zijn voor de klant.
Let op:
• De retourtermijn is 14 dagen.
• De kosten voor de retourzending worden niet vergoed.
• Alle producten moeten ongedragen en ongewassen worden geretourneerd.
• Alle producten moeten in de originele verpakking worden geretourneerd, met alle designlabels aan het product bevestigd.
• Schoenen mogen niet alleen in de schoenendoos worden geretourneerd.
• Bewaar het verzendbewijs. Dit is je bewijs van retour. Bendorff is niet aansprakelijk voor verloren retourzendingen zonder verzendbewijs.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We adviseren je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via info@bendorff.nl. We vragen je om enkele foto's van het probleem en je bestelnummer te sturen. We zullen dan sowieso een passende oplossing voor het probleem vinden.
Kom in contact
Hebt u vragen over uw bestelling of een algemene vraag?